Strömsholm

 
mm, bittertant som jag vart skickade jag ett mail till Strömsholm.
Berättade om hur den där %&¤W##((/&¤"# tanten hade sagt..
Och även om andra besök där.
Skrev också att vi har betalat dom tiotusentalskronor, då kan man väl få bli bemött med service & respekt?!
Fick till svar att de skulle kolla upp det...

Jag är inte den som ringer och klagar direkt.
men det här var liksom det som fick droppen att rinna över efter allt strul därifrån.
Och sen vill jag inte att någon annan ska råka ut för henne.

Men vi har iallafall (äntligen) fått prata med våran veterinär.
Elis ska äta den nya medicinen, och fungerar det inte med tider och så - så gör det inte sa hon!
Vi skulle föra dagbok så de fick se hur ofta det inte fungerade osv.
Det var tydligen bättre att han fick den - än inte alls.
Så vi provar, jag är inte den som är den! :)
Så nu ska den lille äta 6 tabletter om dagen, de är nästan värre än med människor. hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0