men förlååååt....

.. va längesen det va!
Men gubben har varit hemma och vi har väl helt enkelt umgåtts, så kanske är därför jag inte hunnit med ;).
Sen har jag ju faktiskt jobbat också!

Slutade 13.00 på torsdagen, efter det drog vi och handlade.
Sen vare Torsdagsmys för hela slanten, vin, mat & soffhäng!
Kycklingfilé, Klyftpotatis & Mangoraja! Mums!
 


På Fredagen hade vi bjudit hit lite folk på mat...
Sara, Urban, Pia & Elsa!
Gjorde kött i ugn med sambal oeleksås, hasselbackspotatis & sallad.

På Lördagen va Micke pigg som en mört..
Jag själv var lite sliten & mådde lite smått illa.
antar att det berodde på maten......
 
Men piggnade snabbt på mig igen när vi tog en tur till säffle.
Köpte en torktumlare & en ny perkulator.
WOHO!!
Sov sen som en stock i soffan.....
Kul lördagssällskap......
 
 
svart skare va...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0