vinnare på drömreselotteriet

 
Just nu känns det som att gå i tjära..
Dagarna går sakta, tankarna är många och känslorna är svajiga!
Men det löser sig tids nog, hoppas jag!
Eller ja, det gör det! :)
 

Nog med tråkigheter...
Idag har jag jobbat, jag tycker om att jobba! ;)
(speciellt just nu, och speciellt när M är borta.. dagarna rullar liksom då)
Efter jobbet åkte jag och kissade Chevy som f.ö var hos mamma!
Åkte och handlade lite snabbt..
Sen hem och ut med Elisponken...
Väl hemma - nystädat och allt fick jag så tråkigt. typ nu och med en gång!!
Så jag messade svärmor och frågade om hon ville bjuda på kaffe...
Och det gjorde hon ju! :)
 
Nu har jag slagit ihjäl några timmar och väntar på att pappa ska ringa! ♥

Idag har något hänt som aldrig händer (mig!!)...  jag vann på lotteri!
Jojomensan, för några månader sedan ringde det ju en telefonförsäljare och lurade mig till att gå med i "drömreselotteriet" - Jag såg givetvis hur Thailandsresorna bara bloppade ner i brevlådan & gick med....
Men månaderna gick och inte ens en resa till Ämtervik vann jag, så jag gick ur.
I detsamma vann jag en ny lott. (ok, det gjorde man några gånger...)
Sen på den lotten jag vann hade jag nu vunnit presentkort på ica på 200:- . ;p
Det var varken resa till Thailand eller nått annat, men vann ju iaf nått. och det är INTE ofta...
Så nu överväger jag att gå med igen....
Trots att jag egentligen tror att det är hela grejen med vinsten.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0