Tips?

Jobbigt när man vet att ens älskade vovve har hjärtfel och allt kan hända när som. Man är nästan rädd att han ska vara borta på morgon när man vaknar :( sjukdomen utvecklas.. Och enl. sista EKG hade den väl just gjort det. Veterinären vill att han ska äta medicin - 2 tabl kl 06:00
1 tabl kl 14:00
1 tabl kl 18:00
och 1 tabl kl 22:00 för att det ska bli det bästa.. Nu äter han 1 kl 06:00 & 1 kl 18:00 och det har fungerat bra..
Men jag är rädd att vi inte kan styra dessa nya tider de vill att han ska ha, då de är viktigt att han får dom i rätt tid. Vi båda jobbar oregelbundet o han ska ha mellanmål till ena medicinen.
Jag vill så gärna mer än jag kan!
Och det vet ni som känner mig, att jag gärna gör allt för mina djur!
helst vill jag konservera honom!
Men man känner sig liksom lite dålig om man inte kan uppfylla veterinärens råd! :(

Vad gör man egentligen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0