Tips & bra pris!

När vi ändå är inne på frisyrer och det spåret tänkte jag tipsa om två produkter jag använder mig av!

Den första är "Orofluido Shine Spray"!
En olja som är bra för torrt hår och man kan även ha den som en hårparfym, Luktar super gott.
Beroendeframkallande produkt ;) och jag äääälskar den!
Har tipsat om den förut, men gör det igen .. ifall att ni missat den ;)
Sån måste man bara ha..
Och vet ni vad?! Just nu kostar den bara 99:-  (ord pris är 189:-)
 
Och den andra är..
... Lanzas "Healing Strenght" - "Silk Serum"
Den här ger håret glans & reparerar :)
Som endel andra produkter så känns inte håret skitigt efter man använt den, stooort + .
"Neem plant silk serum minskar torktiden på håret med 55%. Används även för att förebygga mjäll och torr hårbotten"
Lovely grejer helt enkelt.
Även den här är nedsatt i pris, Perry va?! :)
Just nu kostar den 149:- (ord pris är 249:-)

Skynda er att fynda, innan det tar slut!! Priserna jag angivit är på Hår&Kroppsverkstan i Sunne!
www.harkroppsverkstan.se
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0