Orsa med motordrivet badkar...

Jani, mina kära vänner ...
Nu har vi haft en helt superduper helg i Orsa.
Micke & Jag avverkade vårat tredje år på Speedweekend där.
Sara & Daniel var med för andra året..

Den här gången hade vi inte nascar bilen med..
utan ett motordrivet badkar(!). mm, det är sant..
Ett badkar som Micke och Daniel lagt ner en del del jobb & timmar på ;)
Det var riktigt skoj att se dem försöka sätta fartrekord ;p.
117 kom dom upp i som snabbast .. Målet var 100 så!
tom med jag körde badkaret... näääe, inte fartrekord...
Jag cruisade runt i depån, räckte de....
Men på på isracingbanan körde jag med celican vi hade med .. :) Gôr skôj!
 
Men att badkaret skulle få sån uppmärksamhet var det väl ingen som kunde tro?!
Expressen, TV4, SVT/Biltokig, en norsk kanal & tidningen bilsport.
samt en hel del privata foton.. oh my...
 
Nu laddar vi inför nästa år, vad ska de byggas då tro....!?
 
Har ni missat filmerna på badkarsåket kan ni se dem i senare inlägg eller på youtube (sök på Micke skrot Nilsson) och klicka er vidare till Micke så kommer videoklippen! Och här fick jag nys om ett reportage idag, daniel som är talare; http://www.tv4play.se/program/nyheterna-dalarna?video_id=2277979
 
 
Micke är överlycklig?! ;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0