härlig dag

trots en bråkig start på dagen så har den varit bra!
 
Vi började med morgonkaffe och sen en promenix med dogsen.
Elis ville spy efter promenaden, gissar på att hjärtat rusade lite?!
Men han vart lika pigg igen direkt. Killen det. ♥
Har försökt få tag i Strömsholm en vecka nu!!
Så att vi kan få andra/fungerande mediciner...
(.. som fungerar för både vovve & husse/matte)
 
Sen åkte jag till mormor..
jag, mamma, mormor tog en långpromenad + Chevy bruden då såklart!
När jag kommit hem tyckte min kära göbbe att vi skulle åka skoter.
Vi åkte lite här & var - var till "macken" i Rottneros, till 'Lillans Taverna' och testade maten där..
Det var gott!

Man uppskattar tiden tillsammans när han är borta varannan vecka.
Så det var kul att hitta på nått :)
Men han är ganska duktig på det, bara han har tid!

Igår kom han som sagt hem ifrån en vecka i Norgelandet..
Han hade köpt en jättefin blombukett.
Motivering till varför: "För att du behövde det"
Tur att jag har han!
 
uuuuuh, va smörigt det vart..... höhö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0