Dagens Klipp...

Idag gjorde jag något välbehövligt, en liten makeover...
Eller det var ju inte jag, det var ju min fin fina vän & frisör Sara Thyberg! :)

Ljusade upp mitt hår ganska mkt, klippte av (liiite) och klippte upp.
Fanken, man känner sig som en ny människa.
Speciellt när hon flashat till det så snyggt!

Wiiie, fasen va gôtt & bra.
n ö j d . c h e y !
Tack vännen!
 
Blev ni också sugna på något nytt?!
Då tycker jag att ni ringer 0565-71 14 50 och bokar en tid!
Telefonskräck?!  boka då på www.harkroppsverkstan.se/ :)

Här ser ni skillnaden.....
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jäklar va snyggt det blev!!!!! Fina du! :)

Svar: hehe, stor skillnad ;)
Mylifeisamystery

2013-02-12 @ 20:36:43
URL: http://Linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0