tjollahopp

Jobb och skola står på schemat + en jäkla massa annat...
Men det gör väl inte så mkt, jag vet ju vad jag har att göra om dagarna så att säga ?! :)

Idag har jag äääntligen hälsat på mina söta lilla mormor!

Min lilla Linda fick sin (något sena) födelsedagspresent på jobbet.
Varför?! Jo, för att det är väl där vi ses nu för tiden...
Jag hinner fasen inte med kaffe hos folk längre ens...
Men sansa er, snart kommer jag tillbaka... ^^ förhoppningsvis!
 
Nilsson och Elvisp är ute på jobbeuppdrag i lastbilen...
Elis mår som en prins när han får vara med.
Chevy har varit mekarhund, hon är tämle trött efter att ha varit med husse & massa nya människor hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack igen, för presenten!! :-) Love it! <3

Svar: Va bra & kul... Kul om de inte är på loppisen, haha..... <3
Mylifeisamystery

2012-11-21 @ 15:46:07
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0