SMS....

Idag är en dag som jag längtar efter min andra hälft, dagen känns grå & ensam.
Hur ska de gå om jag redan längtar efter han?! är ju liksom några dagar kvar innan han kommer hem....

Vi hade en 'fin' sms konversation här om dagen.
Jag: "Om en månad firar vi 6(?) år :)" , (kom inte ihåg riktig om det var sex år....)
Micke: "Japp :) tia går fort! Snart 7 sen vi fräffas"
Det går en minut eller två....
Micke: "kanske ä därför du blir litte putt på mig nu för tia.. hehe. :p"
Jag: "Du menar att tiden sätter sina spår..?"

Sen skyndar jag mig att skriva ett till:
"Nä, nu ska du inte va sån! Jag är den goaste, prinsessa, ängel, fruga?!?!?!? Ellleerrrr?!"
Micke: "Ja, precis.. tia mä kärringgrinigheten kanske ä kommen"

Jag svarar inte på ett tag för jag gjorde annat, Micke blev antagligen rädd för kärringgrinigheten själv och slängde iväg ett till sms.
"Jada, du ä så gullig såå :-* "
 
Undrar om det var kärringgrinigheten han vart rädd skulle komma, i och med det sista smset? ;)
 
 
(Micke skriver alltid sms på dialekt....)
 

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Grattis till 6 år! :)

2012-12-03 @ 22:57:05
URL: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0