tjooo

Har inte haft tid eller ork att blogga.
Mina arbetsvecka har varit lååång, iallafall längre än vanligt (med tanke på att jag jobbar ca 50%)

tisdag; 7-15
onsdag; 7-16
igår; 7-20
idag; 13.30-21

Men det gör inte nått, dessutom var det valbart! ;)
Skulle ha varit ledig ons & tors.
Jobbat till 13.30 i Tisdags och till 20 idag.
ingenting stämmer ;p


Det här är min arbetshelg, jobbar 7-13.30 imorn men på Söndag vart jag ledig.
En tjej på jobbet ville byta tur, söndag mot igår... därav hela dagen för mig!
men inga fel med ledigt på Söndag heller...



Wiiie, ska hämta ut mitt paket ifrån Gina sen också, fick just sms om att det anlänt!
Men när beställde jag de?
Mer än 1-2 dagar sedan iallafall som det stog att leveransen skulle ta...



Känns som jag börjar på att bli sjuk...
Ont i huvudet och öm i kroppen.
Hade ont i halsen igår!
Jag som aldrig brukar vara sjuk! *peppar peppar ta i trä...*
Har varken tid eller lust att bli sjuk.
Isf får det bli på Lördag efter 13.30!
Så jag får jobba klart!



Nä, nu ska jag göra lite skolarbete!
Sen ut på en cykeltur med Chevy innan jag skjutsar dom till min snälla mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0