Rapport - Elsa

Har faktiskt inte haft möjlighet, lust eller tid att blogga!

Efter ytterligare 2 veterinärbesök verkar det gå åt rätt håll för Elsa!
Vi var där senast igår, just för att han varken kissat eller bajsat som han skulle.
Igår hade han endast kissat två ggr sen natt till Söndag!
Men skam den som ger sig - igår kväll kissade han!

Fick även med mig laxermedel, stackars katt....
Snällaste Emma
kom och hjälpte mig!
Efter mycket om och men kom det en kringla! ;)

Vi hoppas nu att det inte är några fel på han och allt "det inre" fungerar som det ska!
Och att såret läker på fint!
Stackars får vara instängd i gästrummet med en tratt! :/ .
Men det är ju för hans bästa!
Just nu känns det så jäkla gôtt att man är stönig ibland! ;)

Och för inte alls längesedan kissade han igen.....
Han är kelig och äter så, så är det inga fel!



Jag har halkat efter lite med skolan denna veckan, men nu tror jag att jag är klar.
Det tar på tid & krafter att ha en sjuk katt + 2 hundar som ska aktiveras, sen ska man jobba lite emellanåt också.
Men nu var jag schemalagd 4 ledig .. alltså ledig fredag, lördag, söndag & måndag. fantastiskt!

Jag kommer antagligen svälta ihjäl snart.... ätit 2 limpbitar idag!
Men grillen är tänd & ugnen är på!
snart mat....

Jag skulle egentligen ha varit med bästa brudarna och druckit vin idag!
Men just nu går det inte riktigt, ibland blir det förhinder!
Men snart är det semester girls och jag själv kanske går mot bättre tider, förhoppningsvis snart!

Kommentarer
Postat av: therese

å håller tummarna för att han blir bättre! =)



med oss är allt bra, som vanligt! haha



så söt liten ponny, skulle inte tacka nej till en sån om man hade en stor gård!

2012-05-13 @ 09:26:17
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0