ELSA!!

Min katt Elsa har återigen lyckats hamna i trubbel. :(
Lyckats att bryta benet på två ställen.
Jag skulle vara så tacksam om ni kunde hjälpa mig att sprida denna länken?

http://www.facebook.com/#!/groups/112885478849824/


"Vår katt Elsa har varit med om en olycka som gjort att han brutit benet på två ställen, som kräver en operation.   operationen kan kosta upp till 17000:- något som jag själv inte har råd med. Finns de någon där ute som vill hjälpa till?"

SPRID VIDARE ,, DET ÄR BRÅTTOM !!!


SÄTT IN EN SLANT PÅ : Clearingnr= 6803. Kontonr= 452013038. Handelsbanken

Skriv namn på vilka ni är när ni lämnar bidrag, inte för att jag ska veta vilka ni är utan för att om det skulle bli 'skit av allt' och ni vill att jag då ska betala tillbaka er! Och vill ni ej ha det tillbaka skänker jag det till Djurskyddet? Men nu hoppas vi på att det inte skiter sig utan att det går vägen! JAG KAN INTE TACKA ER ALLA NOG! VILKET STÖD!! Och enligt veterinären ser prognosen för h...an god ut efter en operation. Många som säkert tycker man är idiot också, men Elsa är en riktig familjemedlem och mitt hjärta säger nej till att avliva en katt som kan bli bra genom operation! Jag är bara sån... Tack igen alla! Puss på er! ♥ OBS! det är inte mitt konto pengarna går in på, utan Emmas! Eftersom jag inte hade något kontonr i huvudet när gruppen startades!

Det känns fruktansvört att "tigga" på det här sättet, men jag vet ingen annan chans!

image description

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0