IKEA

Wiiie, snart klar med veckans uppgift i skolan.
Började skriva imorse.
Så jag kan vara snabb bara jag sätter den sidan till !
Det är så skönt att det gått bra hittills, jag hade lite negativa kommentarer när jag skulle läsa distans!
Men än så länge har det ju faktiskt gått.
Men jag måste erkänna, jag är trött på't nu !!
Dels för att skola egentligen inte är min starka grej och för att jag vill ha normal lön igen!
Men snart så, snart så..... Jag måste stå uuuut!

Ikväll ska vi till stan och simma med Chevy!
Utan ledare... Bara jag och Micke... får se hur det går! :O

Men innan dess ska vi till Ikea och köpa hyllor.
Gissar på att vi är ovänner innan restaurangen. haha!
Eller iallafall när vi kommer hem och ska sätta ihop sk*ten!
Emmy&Micke + IKEA = OSANT!
Men är väl för att Ikea är väl inte hans direkta favvoställe...
Men inte jag som kom på att vi skulle dit idag!
Nu hoppas vi att humöret hålls uppe! ;D
Är det varje mans mardröm det? Ikea? Stora varuhus? Affärer?

Nääää, nu ska jag göra klart det sista!
Sen inte till Glasögonhuset & se vad de ska ha för nya glas i mina glasögon!
Aningen rispade är dom...
Mamma skulle sponsra hon.
Kravet var: Använd dom !!
Hoho...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0