TopCats

TjoLLaHoPPsaNsa!

Har varit i skolan idag, mellan 9-11.30 ..
Efter det for jag & handlade.
Hem & ut med vovsen och sen vare dags att göra mat..
Potatisgratäng (min egna ofc ;p), kassler, pepparsås & vitlöksbröd!
Inte fy skam!

Nu väntar jag på att BigBrother ska börja...
Ehhh, varför det tänker ni.
Jo, det ska jag tala om för er att det är för att TopCats är med!! WEY!
Man blir glad när man ser dom uppträda, de ser så glada ut & ser ut och ha så kul....
Igår när vi kikade på BB och Gry sa att TopCats skulle komma vart jag så glad så jag "cyklade" & sprätte med benen i soffan!
Och Micke tittar på mej & säger;
- "Men va ärrä märrej?!"
Hahaha!
Tur att han inte läser min blogg då jag skriver om TopCats!
Tjatar om dom lite då & då.. Rätt ofta....
Jag tror mig tillomed ha sagt att jag är kär i dom...?!
Men bara för att de sprider glädje & spelar bra musik !!
Så han kanske känner sig hotad av dom, när jag tillomed cyklar i soffan!
Ikväll ska jag inte cykla & sprätta i benen som en höna när jag ser dom....
Jag får göra det när Micke kommer in istället så han vet att jag blir minst lika glad när jag ser han...

Vad tycker ni om topcats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0