skepp o hoj

TJOO!
Nu var det att längesedan, sist var det när jag och käre Ragnar var ute & svirade.
Då var vi i Orsa på Speedweekend - Tävling på is! (dom kör med typ allt där, tex sparkar, gräsklippare med starka motorer och fort går de....)

På Torsdagen drog vi iväg.. Jag, Micke, Sara & Daniel.
Sara & Daniel var campare och körde husbilen upp.
Micke och jag hade bärgningsbil och drog nascarbil & Rallycrossbilen.
Campinglivet började sisådär och vi vaknade med 8 grader i bussen på Fredag morgon.....
Djävul se kallt...
menmen, vi löste det med Kupéfläkt och varmt vart det! :)
Totto & Linda var också med men de bodde på hotell ;)

Tävlandet vart det si och så med..
Det var himla blött och klaffsigt på banan så det var svårt att ta sig fram med Nascaren!
Men Micke kom iallafall 4a på banan med Rallycrossbilen! :) *Puss*

En riktigt superduper rolig helg med nöjen på kvällen, vila & frisk luft på dagen!!!
Vi har redan bokat stuga tills nästa år, nu garderar vi oss....
Bodde ju i stuga förra året, men alla var uthyrda iår.
Men det gick kanoners att vara campare också.....



Jag har jobbat & pluggat under veckan och typ sovit... Och varit såå lat att jag inte fått till ett enda inlägg.
Ändå är jag inte klar med skolan.... Får börja nu!

Igår jobbade jag ialf till 13.30 efter det var det möte till 16.00 och sen så vare bara att åka hem och hämta hundarna och dra till stan! - Hundsim...

Hon pep och pep och ville inte in till badrummet, var svår att få i :(
Men hon kanske kommer på att det är kul snart....?!


Nascarbilen




Kommentarer
Postat av: Anonym

å så kul det såg ut =)

jag var som ett mongo första andra tredje gången jag var där 0 taktkänsla och flåsade son en brunstig tjur, men skam den som ger sig. och det är faktiskt ingen som kollar, alla är så upptagna av sitt! promise you! =)

hur går det med lilltjejen? blir hon bättre av simmandet?

2012-03-16 @ 13:12:14
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackarn....jag bara hoppas att det går bra!

håll mig uppdaterad!

2012-03-16 @ 15:37:20
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0