Rolands Djävul.

Bjöd mig just på en kall & en rolands djävul, inte dret de inte!
Har just förberett inför kvällens mat.
Har inte haft tid eller ork att blogga, har jobbat lite mer än det var tänkt denna veckan! :)

Jag är iallafall ledig helgen!
Igår var vi på bio med Emma & Drugge - Såg en gång i phuket.
Helt OK film! En trevlig fredagkväll också! Tack!

Idag har jag gjort skolarbete, mmh... tänka sig en Lördag?!
Olikt mig....
Men skönt att för en gångs skull ligga liiite före!
Hinner väl å ändra sig....

Var nere till Sunne förut, skulle handla..
Passade på att ta en Promenad med bästa Linda! Mys!
Men det blåste småjävlar....

Nu inväntar jag bästaste Sara som ska komma på kaffe!
Sen ska jag göra middag;
Ädelostgratinerad fläskfilé, hasselbackspotatis & gó sallad. Inte fy skam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0