Myshelg!

Har varit en luuugn myshelg.
Jag jobbade som sagt igår 7-15 ..
Efter jobbet åkte jag hem och dammsög sen var de soffan hela dagen/kvällen.
Kände mig inte alls på topp, ont i kroppen.
Men jag är förkyld så...
Vid åtta tyckte jag att jag fick tråkigt utan sällskap så Micke kom in.
Gjorde dipp och började titta på bröllopsfotografen.
Slutade med att jag sov och Micke åt upp Chipsen & Dippen själv...
Jag vaknade 3 gånger och såg några gluttar, somnade om....
Sen vid tolv tiden placerade vi oss i sängen istället! :)
Katchiiiing - klarvaken....
Så ser våra myshelger ut .... Jag sover i soffan och Micke äter!
haha, nejda....
Jag brukar vara duktigast på att vräka i mig.

Fredagen var också lugn, va på PP och åt tacobuffé.
Firade mickes brors tjej som fyllt 30. Svägerska blire va...?!

Nu inväntar jag Sara sen ska jag laga mat.

PÖÖÖÖSSS HÄÄÄÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0