Morrn!

Jag skulle varit i skolan på lektion nu!
Men jag måste iväg med Chevy till veterinären!
När jag ringde till skolan var hon i telefon inte munter....

Jag: Ja, det var Emelie jag kan inte komma idag för jag måste till veterinären med hunden!
Hon: *muttrar*.. Hmmm... Jaha, är det akut?!
Jag: Ja, annars hade jag väl kommit?!
Hon hade antagligen inte djur själv.....

Och jag är alltid där annars! Ingen frånvaro (förutom när jag var till Tjeckien!)
Och brukar att lämna in i tid också....

Så näe, slut å va så bitter å tett ut på solá å bli glá iställ.
Sånt där kan jag reta mig på, riktigt bittra människor....
Fast egentligen ska jag inte slösa energi på henne - Jag är ju glad! ;)

Nope, dags att dra. Tjipp Tjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0