fullspäckad helg!

Jihoooo, vilken fullspäckad & toppen bra helg! :)

Jag har fotat & fotat + fotat lite till.
(Eller jag har ju inte fotat, gjorde ju Mia de- jag var med på fotona... heh)
Fotat Torsdag, Fredag & Lördag!
På Lördag var Emma, Sara, Daniel, Micke & Johan också med.
Det vart gruppbilder med M's cheva & lite sånt.
Kommer antagligen bli grymt !!
Jag lääängtar tills jag får se bilderna och såå kul att ha "riktiga" kort tillsammans med några av de bästa!
Elsa, Rut, Chevy & Elis har agerat fotomodeller dom också! :)

På Lördag vid sex tiden kom mamma & pappa och hämtade oss och hundarna.
Vi hämtade Sara, åkte till City & åt pizza och tog nån kall.
Sen åkte vi med Emma!
Hade en toppen kul kväll! Tack brudar!

Igår gjorde vi inte många knop....
Åkte till Holgersson och åt mat, 
Och så fick vi  "tillbaka" hundarna som tillbringat natten och halva dagen hos min bästa mor & far!
Gick med hundarna där innan vi for hem och intog soffläge, igen......

Idag har vi varit till Karlstad på simning med Chevy!
8.00 Hade vi tid, både Micke och jag åkte.
Ledsamt att åka själv....
Idag tyckte hon att det nästan var kul ;) plaskade & ville ta vattnet!
Nästa gång ska de sätta vikter på benen så hon lär sig att gå rätt igen!

Kom hem vid strax efter nio då gjorde vi något så förbjudet som tog en vila på en halvtimme!
Det var såååå skönt !!

Nu är det städat & klart här hemma och jag ska börja med skolan!

Sen blir det jobb - 16-21.

ha en fin fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0