Fredag

fy faderittan vad trött jag är, jämt och ständigt.. konstant! :(


Har iallafall varit nere och handlat + pantat.
Tog mig en promenad i Sunne med vovvarna!
Sen åkte jag hem och städade, bytte i sängarna och så!
Nu blir Micke glad när han kommer hem! Han älskar nybäddat! (jag med då iofs...)

Och skolan vart klar och jag har redan fått svar;
"Hej !
Helt godkänd uppgift !
Jättebra ! Nu har du bara en kvar ! Ut o njut av våren en stund nu :) MVH / Anette"

Kan ju inte bli bättre en Fredag än så? ;)

Har just varit ute och gått med Chevy också och när vi kom tillbaka lät det verkligen som nått stackars rådjur (eller nått..) vart slaktat inne i skogen.. huhja!
Chevy reagerade rätt starkt med.

Imorgon har jag tagit en extra tur 7-15.
Smart när man egentlige är ledig fredag, lördag, söndag.... :)

Jäjä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0