25 x 6

Jag sitter fortfarande i Pyjamasbyxorna, håret spretar & det ser ut som självaste har slagit ner här.
Men jag har gjort skolarbete som jag ligger efter med..
Promerat jyckarna! (Japp! I pyjamasbyxorna......)
Det blåste lite smått, men blåser värre nu!!

Med Chevys motionsprogram som hon fått av veterinären lär jag inte behöva tänka på beach 2012.
Det gör sig själv, med hjälp av henne....

Koppelpromenader;
4-6 st/dag
v. 10 - dag 15 min, kväll 20 min.
v. 11 - dag 20 min, kväll 20 min.
v. 12 - dag 20 min, kväll 25 min.
v. 13 - dag 25 min, kväll 25 min.
De första är det väl ingen fara med, men när vi kommer in i v. 13.
25 min x 6 ggr.... jaja....
Jag saknar de där riktigt lååånga promenaderna, nu går man hela tiden istället för långt.
men allt för puman....

Sen ska det masseras 2 ggr per dag, stretchas, simmas 1-3 ggr/vecka.
Ja, jag får nog bli hemmafru!?
Vi får göra så gott vi kan.

Nu väntar jag på Micke som är och köper coca-cola, revbenspjäll & ett anteckningsblock.
Hade massor av gratäng kvar så får bli revbenspjäll till den.
Coca-Cola är livets måste...
Och anteckningsblocket till skolan har jag slarvat bort...

Tvättmaskinen sliter jag ut och den sliter ut golvet,
För jävlar vad de hoppar och bankar där nere.

Nu kom han !! MAAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0