Sorry...

.. För dålig uppdatering.
men kanske kan uppdatera bättre nu när jag äntligen fått tillbaka iphonen?
Eller ja fått tillbaka & fått tillbaka.... Fick en helt splirrans ny!
Aldrig hänt mig förut, kanske turen kan vända nu?

Det har faktiskt inte hänt så mycket...
Elsa va hemma på "permis" under helgen.
Skjutsade han till Karlstad imorse, hämtar på Fredag...
Han börjar på att bli uttråkad nu tror jag, stackarn...

Just nu håller jag på att ska göra hemgjord Pizza.
Micke kommer äntliiiigen hem idag!!
Så han har önskat sig hemgjord pizza...
Jag har tillochmed ställt öl på kylning till han.... ^^
Nu ska jag låsa in honom ikväll ..
Efter 15 dagar borta har jag faktiskt saknat han!! ;p

Kommentarer
Postat av: therese

hoppas det vänder, det brukar ju faktiskt göra det efter all skit man fått....



ja det var verkligen hur kul som helst!

2012-06-11 @ 21:02:15
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0