Seriöst...

Nu har jag haft semester sen den 16 Juni och nästan inga soldagar.
Det börjar på att bli riktigt tråkigt ?!
Jag saknar min andra hälft ännu mer när det är grått & trist.
Nu är det "bara" 9 dagar kvar.... pppuh.
 
Ska strax lägga om Elsas ben.
Ett moment som faktiskt gör att jag får ont i magen! :-S
Men den 9e ska han röntgas för att se om vi kommer nån vart...
Hoppas Hoppas Hoppas, det här är över snart.
Stackarn vill ju så gärna ut i det fria också! :(
Men han får ju gå näst intill fritt inomhus....
Jag frågade veterinären om jag kunde få lugnande till han när det ska bytas.
men det fick jag inte i hemmet... öööh... okej.... Han är ju arg & tvär, vill bitas...
Det är inte så att det gör ont, verkar inte så.
Han bli bara jäkligt irriterad på mej.... :p
 
Det kändes som att det var Söndag igår,
då jag var på vinkväll hos Jojjo på torsdagen....
Därav känns det som måndag idag...
Man blir ju alldeles kring-kring.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0