s e m e s t e r

Nu ni, har jag semester.. i lite över fyra veckor ;)
Första semesterdagen spenderades i soffan med Micke, Rut & en kopp kaffe till första avsnittet av sons of anarchy!

Elsas ortoped hade ringt imorse och vi missade de :(
Men nu väntar jag på att han ska ringa upp...
Får se om han ska till karlstad igen eller ej.
Men han har just varit ute och gå tränat med rut ;)
Går framåt..
Han sitter & vill ut nu hör jag, kraffs kraffs. Stackarn!
Han får väl mersmak när han får vara ute ibland..
Men nu har iallafall halva tiden gått, tror jag..
Får höra vad planen är när han ringer.....

Första semesterdagen firas med klipp & färg på hår&kroppsverksta'n.
Och tro mig, det behövs....

Ha en bra dag ! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0