Pippi fågel....

Satt här i soffan i godan ro..
Plötsligt ser jag att det flaxar till i taket..
ÅH NEJ, en pippi fågel har tagit sig in i vardagsrummet.
Försöker snabbt ta skydd under den lilla soffkudden,
men inser att det var inte säkert, så jag flyr in i datarummet...
Där har vi en "hundlucka" genom väggen som går ut i köket (i ett av köksskåpen)
Försökte kravla mig ut där, hundarna kommer fram & undrar vad f*n jag håller på med?!
Ser till min fasa att fågeln också förslyttat sig till köket, så jag återvänder till datarummet..
Smyyyyger mig ut i vardagsrummet igen, ingen pippi i sikte... Och inte heller i resten av huset!
(vad jag vet)...
Hujedamej!
Tur den inte gjorde sina behov iallafall.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0