hollywoodfruar

segt idag, hade hellre jobbat...
Både idag & igår. Hade faktiskt skrivit på jobbet att jag kunde, men inget napp ;)
Näe, men var väl ingen som va sjuk eller ville vara ledig så!

Men jag har iallafall varit hos Emma & uppehållit henne typ hela eftermiddagen ;)
Vi drömde oss bort som dom hollywoodfruar (vi tror) vi är.

Efter att jag (och chevy) varit där tog jag mig en cykeltur med puman.
Satt vid datorn och segade,
Sen skrev sara ett mess & ville komma... Hon var mer än välkommen.
Helt uttråkad - så vi gick med hundarna & drack kaffe.

De har just fått letat lite korv/köttbullar...
Och nu ligger jag här & äter kvällsmat. dvs Chips & Dipp.

Näää, se om de är nått bra på tvn kanske.

Puss heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0