Feskmåser....

Men seriöst.. vart är skol lusten?
ligger ju efter, igen....
Är det för att det vankas sommarlov/semester som den inte syns till?

aa, har iallafall bara 5 arbetsdagar kvar tills jag har 4 veckor & 3 dagars semester!
Sug på den ni ..
Skulle egentligen bara varit fyra dagar kvar om jag inte tagit en xtur imorn!

Just slängt ihop en pastasallad alá Emmy. (egentligen alá Ewa-på-jobbet, men jag har gjort om den lite)
* Pastaskruvar.
* Bacon.
* Fetaost.
* Körsbärstomater.
* Vitlök.
&
*Parmesanost.
Mjau, va gott det bliver...
Och en massa Rhode Island eller Vitlöksdressing till.

Dagens tråkigaste är;
Jag dammsög & skurade hela huset igår...
Idag: Syns inte!
Får väl dra en vals med herr dammsugare innan jag drar te jobbet...

Inatt har jag drömt om fiskmåsar som attackerat mig i en ladugård...
Kanske för att jag är rädd för fiskmåsarna här?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå, den där salladen måste jag göra nån dag! Det är ju såååå gott! :)

Eller så kommer jag till dej å äter.... ;)

2012-06-12 @ 22:43:52
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0