drömt

Tänkte att jag skulle försöka få till skolarbetet idag, det går långsamt fram.
Men Pia på jobbet har tipsat mig lite grann, så jag fick en liten spark i baken.

Men först lite mera kaffe...
Idag regnar det verkligen här, så det gjorde inte så mycket att jag sov alldeles för länge!
Elis har inte ens ätit frukost än, heller inte varit ute.. Riktig vrånggris det där.

Inatt vaknade jag av att jag var uppe och yrade halvt i sömnen.
Drömde att Elsa var hemma men hade försvunnit.
Hade panik och letade & ropade...
Tur ingen såg mig..?!

Jag kan vara en riktig pratkvarn i sömnen och det är inte första gången jag är uppe & yrar!

Elsa va lika gó & kelig som vanligt, trots att vi var tillbaka på djursjukhuset.
Det kändes lite som ett lugn inom mig att lämna han igår.
Jag vet ju att nu har de koll på bakterier & allt vad det här innebär.
Men samtidigt är det klart att jag tycker synd om han att vara där.
Jaja, på Fredag kommer han iallafall hem!!

Korna skulle ha flyttats till andra hagen idag, men det ser inte lovande ut i det här vädret.
Vi kanske får fira nationaldagen med att flytta korna istället ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0