Revitalash - Jag är en av dom..

Okej, nu är jag också en i mängden som tänker prova Revitalash - för tjockare & längre ögonfransar!
Jag vet att det funkar då många av mina vänner fått låååånga fina ögonfransar!
Big Difference!
 
"Revitalash - världens första & mest populära ögonfransnäring som hjälper dig att få tjockare, fylligare & mörkare ögonfransar. Märkbart resultat efter 3-10 veckor.
 
Revitabrow - För fylligare, tjockare & friskare ögonbryn. Märkbart resultat efter 4-8 veckor."

Vill du också prova?
Då finns RevitaLash för 795:-Hår&Kroppsverkstan i Sunne! (Räcker 3-6 mån!)
samt Revitabrow för fylligare ögonbryn, den får du för 995:-
 
 
SKYNDA FYNDA! :)
 

Kommentarer
Postat av: therese thunell

du måste tala om om det fungerar har funderat på en sån länge, men tycker att det är så dyrt…men kanske en investering om det fungerar! =)

2012-07-22 @ 19:06:14
URL: http://www.theresethunell.blogg.se
Postat av: Linda

Före&Efter-bild!! :)

Svar: får jag ju iofs försöka med ;p
Mylifeisamystery

2012-07-24 @ 19:11:57
URL: http://Linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0