Lur & Lirk

Ojdå, så längesen det va.. men jag har ju haft semester ;)
Har knappt datorn på & genom mobilen är det ju hopplöst att blogga!
 
Micke/Gubben har iallafall hunnit med att fylla 30 år!! Grattis till han!
Och tack för att det är över... Ja, faktiskt....
Jag hade försökt styra upp med överraskningsfest på PlayPalace..
Och får jag säga det själv så lyckades den jäkligt bra! ;)
Micke hade inte anat något och 80 anmälda bara till middagen!!
Tjoho, va kul det var!

Han själv trodde att vi skulle till en av hans kompisar på 30 årskalas.
Som faktiskt också hade kalas....
Men så vart det inte, med lite lur & lirk fick vi på han ögonbindel & hörselskydd....
Överraskade han rejält ;)
 
Annars då - har ca 4 timmar kvar av min semester nu...
Och jag kan väl säga som så att under en semester på 4½ veckor kan man räkna soldagarna på en hand...?!
Men nu ska ni se att den kommer, bara jag kliver innanför dörrarna på jobbet....
 
Nej, jag är inte bitter jag inte...... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0