ElsoBelso

vi satte tratt på ElsoBelso när vi la om sist,
för att han inte skulle bita oss.
Det gick smidigast av alla gånger...
Nu håller vi tummarna för att det går lika bra imorn också!

Helgen då...
Har varit kolugn..
På Fredagen gjorde jag inte alls mycket.
Och igår körde jag faktiskt, det var längesedan...
Dröjer nog länge innan det händer igen också... haha...

Uuh, sovit super dåligt inatt.
Kom hem strax efter två, då fick Elsa vara ute en stund & så släppte jag ut Elis.
Somnade ca 03.30 och vart klarvaken 05.00 igen...
Slumrade inte till en stund förän vid nio sen :-S
Ändå är jag inge  speciellt trött nu?
 
Och Chevy är fortfarande hos mina snälla svärföräldrar.
Super gulligt att de haft henne så länge...
 
Aaaja, hur har er helg varit ?
 

Kommentarer
Postat av: therese

gulle elsa han blir bättre va? =)

2012-07-04 @ 23:19:02
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0