tjoooo!

äter lite rostat bröd m norsk tomatost på! *älskar*
+ en kopp kaffe till, eller två eller tre, fyra....

Handen börjar på att bli bättre, den ser inte död ut längre som Jojjo sa! :p
Men känns att fortfarande! :/ dynga!
Ska bli spännande att se hur det går att börja jobba på Måndag!
Men då borde den vara fit for fight!

är det någon som kan hjälpa mig att hitta motivationen till skolan?!
Heeelt borta och jag har inte böjat på uppgiften som ska vara inne än..
.. hm.

Någon som vet om dom säljer planksteks plankor någonstans i sunne?!

image description


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Allt bra? :)

2012-01-26 @ 12:41:12
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: therese

jo det är verkligen asdrygt när man bara har en hand, jag bröt ju handleden för massa år sen när jag bodde i sunne , jag kunde u knappt torka mig själv haha =)

2012-01-26 @ 12:44:34
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0