soppa på en spik

mjaaau - va trött jag är!
Musten gick ur mig när vi hade ätit..

Eftersom jag inte fick ett endaste middagstips av er fick jag komma på själv:
Soppa fick det bli.. De är inte ofta vi äter det!
Gjorde av potatis, purjolök, gul lök, röd & grön paprika + massa kryddor.
Det gick allt att äta det med ;) med limpa till, förstås!
Jag är egentligen ingen soppfantast!

Nu har jag tagit upp några kalvbiffar som ska tillagas i ugnen imorn, med en massa klet till! ;)

Ja-a ni , min dag började med ett besök i Torsby.
Sen vidare till söta mormor på kaffe!
Efter det for jag hem och gick med hundarna i över timmen.
Sen skulle jag börja med skolarbete, men utan bok är det svårt! Och den kom inte idag heller.
Nu hoppas jag bannemej att den kommer imorn! blir stressigt....
Men posten kommer inte hit förän vid fyra tiden, lite seegt.

Jäjä, sen vare dags att börja med maten & nu sitter jag här!
Har hunnit med att dammsuga en sväng också!

Får man ta kvällen nu...?

Ska röva med mig Micke ut med hundarna också, men det får bli senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0