Schema/Extra

Nu har de inte blivit mycke bloggande. Har helt enkelt inte haft tid/kunnat.

Jag var schemalagd 7-13.30 onsdag & torsdag denna vecka.
Men slutade med 15-21 i måndags, 7-20 igår & idag och imorn 13.30-20. Men efter det tar jag baske mej helgen!! :)

Så jag har ju egentligen inget mer att blogga om eftersom jag inte gjort så mycket mer än att vara på jobbet :)

... Har ialf hunnit beställa lite kläder ifrån gina. På rean.... :)
Jag tror alltid att jag vill ha 'det' som är på rean, bara för att det är billigt?! Hade jag köpt det om det varit ord pris tro? ;) kvällens fundering de!
... Men alltid bra att ha 'målar kläder' , eller? ;)

Hoppas jag hinner höra av mig imorn!

Puss & Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0