Nu ni - ska ni få höra!

Nu, nu ska jag berätta lite om resan till Marocko!
Det började med lite löst prat, micke ville åka (även jag såklart!)
Men jag trodde inte han va så seriös som han va...
Menmen!

Vi bokade ialf resan lite hastigt och lustigt några dagar innan jul, Emma & Drugge skulle med dom också!
Flyget skulle lyfta den 25 decemeber 07.00 ifrån Arlanda.
Så vi firade jul med nära och kära sen åkte vi hem och fixade det sista inför resan.
Emma & Johan kom vid elva tiden, vi drack kafffe och så sen drog vi mot arlanda!
Planet lyfte sju och fem timmar senare var vi i Marocko!!
varmt & skönt
när vi landade.
Där väntade en buss på oss som skulle ta oss till hotellet..

Kom fram till hotellet, checkade in, dom visar oss upp och vi får se att hotellet är över förväntan och de är inte ofta att det händer tycker jag.. Jätte fint hotell!

Dagarna i Marocko började med slapp vid poolen & goa drinkar! :)
Vi var väll ute lite på kvällarna men uppe väldigt tidigt på morgonen,
de första mornarna vaknade jag runt sex.... onödigt när jag har semester? ;P

Men det var skönt att få komma upp på morgonen också!

Vi har varit ute på en biltur i bergen som jag även trodde var den sista bilturen...
OJ OJ ! Stup rakt ner, smal & krokig väg, inga räcken, galen taxi chaufför, tutan slutade att fungera (man var tvungen tuta innan varje kurva om det skulle komma nån). Behöver jag säga mer om det? ;)
Men väl framme fick ialf se ett fint vattenfall!

Finns en hel del jag skulle vilja berätta, men gissar på att det bara blir ett långt & tråkigt inlägg som ni ändå inte orkar läsa...?

Men jag sammanfattar min semester:
Helt underbar vecka! Rekommenderar folk att åka dit (om man han karlar med sig, annars finns det risk att du får en 3-4 st där.....)





Kommer ett inlägg med bilder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja och det vill man INTE ha! 3-4 st där......



ser ut att ha varit hur bra som helst! =)

2012-01-03 @ 13:02:59
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0