Komma ihåg att skriva de jag ska komma ihåg...

Fyyyyyyy, va dåligt jag bloggar nu! - Skärpning!!
Men de är nog bara en sån period nu, kom nog av mig lite efter Marocko?!
Och så har jag helt enkelt inte haft stônner!

Idag har jag jobbat till 11.30 .. konstig tid, i know.
Men snälla Jojjo började tidigare ist. Eftersom jag skulle till skolan!
Så nu var jullovet & friden slut.
Hoppas på att min bok kommer imorn bara....

Har köpt en kalender idag!
Så nu ska jag bli bättre på att komma ihåg saker, om jag kommer ihåg att skriva upp dom vill säga.....
Jag skriver väl den första månaden sen har jag väll tappat bort den...


Fick paket ifrån Gina Tricot idag. Tyckte antagligen jag var värd de...?
Svart och grått.... Roliga människan som jag är. det går i svart, grått, vitt....
2 tunikor och ett linne.

Jag har shoppingsug deluxe idag. vill ha allt, men vill väl främst ha pengar till det jag vill ha.
Så äre att vara student! :p

Såg en skinnjacka idag i en affär i Sunne idag, geee miiig!
Har ju faktiskt tappat bort min, eller ja.. förlagt den på mycket bortglömt ställe.
typiskt mig.

Nää, nu ska jag skala potatis och till det får det bli fisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0