Hujja!

Det slog mig just - det är Fredagen den 13e idag va?!
Och i denna blåsten som är nu resulterar väl det i att både jag & bilen blåser bort påväg till jobbet, eller nått....
Tur jag har stor bil, kanske vi inte flyger så långt än att nån hittar oss!

Vi åt tacos igår..
Och som vanligt blir det massa kvar, så varje gång jag öppnar kylen stinker det lök!
Och varje gång tänker jag då på när vi skulle beställa kyl & frys till köket.
Vi hade beställt ett "anti lukta lök kylskåp" och frys med ismaskin och grejer.
(Okej, det tog helt enkelt bort starka dofter som blir av tex lök)
Men det var slut :( eller om det inte passade våra mått eller nått sånt, vi kunde helt enkelt inte ha de.
Det hade varit grejer det!!
Men nu är det ju heller inte svårare än så än att jag kan
1. Slänga löken & Hacka ny tills nästa dag...
2. Göra is i iskuber i frysen!

Idag ska jag jobba, det är väl antagligen på tiden efter tre dagars ledighet :s
Men jag jobbar bara två dagar, sen är jag ledig i fyra! Herregud!
Men det blir ju inte bara ledigt, skolan har ju startat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0