Garderobsrensning.

Japp, nu har jag rensat garderoben...
Finns några galgar som genast vill bli klädda igen....

Rensningen resulterade i att jag slängde;
* ca 18 toppar
* 7 tröjor
* 3 par jeans
* 4 par leggins
* 1 bikini.

Betyder det här att jag får gå naken nu....?!

Men Micke är nog glad att han får "trasor" till garaget.
Då är det med sorg man ser ens kläder bli behandlade illa m olja och annat.
Så med andra ord kan jag inte ha några ärenden dit på länge!

Det fanns faktiskt en hel del till jag skulle kunna ha slängt, men kan väl kanske va bra att ha......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är skönt att rensa lite i bland och VÄLBEHÖVLIGT! sen är det ju toppen för man MÅSTE ju köpa nya kläder då man nästan inte har några kvar.....;)

2012-01-12 @ 21:15:41
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0