Galet

Hade jag ett ciggpaket här nu skulle jag antagligen röka upp alla på en och samma gång!
Men jag har inget paket för jag sa till Micke igår att ta det & gömma det.
Ja, hans ciggpaket alltså. Han är också duktig - mycket duktigare än mig och röker inte alls (vad jag vet).
Jag visste var han hade lagt sina cigg och orkade inte hålla mig!
Gick bra ända till halv sju, jag hade nog inte behövt röka men ändå så gjorde jag det.
Kändes som när man just börjat röka, jag smygrökte liksom lite...
Kände mig som en riktig missbrukare när Micke kom hem och jag sa;
- Alltså, göm dina ciggaretter !! Jag tar dom! Jag orkade inte hålla mig....

Fast nu skulle jag nästan kunna börja leta efter dom, undrar var han gömde dom? ;)

Men som jag sagt; jag har inte sagt att jag ska sluta!
Kommer inte säga/göra heller. Jag är nöjd för det lilla.
Orka med alla som tjatar när man försöker sluta.
Näe, så gjorde jag en gång....

OCH jag har dååålig karaktär, mycket dålig....





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! jag försöker också sluta, men jag har absolut inte sagt det till någon för då går det verkligen inte p g a att alla tjatar så sjukt mycket (precis som du skrev) har dragit ner iaf och det är ju alltid något =)



Foten blir fan inte bättre det är rådrygt, men ska ge det ett par dagar till annars får jag gå till läkaren,.....



Hur är det med Chevy? är hon pigg?

2012-02-02 @ 09:48:59
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Marie

du är duktig som orkar dra ner, Lycka till! :)

2012-02-05 @ 20:23:36
URL: http://alexandersmamma.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0