äter ihjäl mig....

Jag försöker att dra ner på rökandet! Och jag kommer antagligen äta ihjäl mig istället :/
Småäter hela tiden för man är röksugen?
Har iallafall bara rökt två cigg idag. (tänk på att jag gick upp 05.40 ;p)
2 är iallafall bättre än typ 12?!
Kan jag inte sluta så är jag nöjd med allt jag kan minska.
Jag tar en dag i taget!
Har gått bra sen i Söndags, köpte ett ciggpaket onsdag morgon och det tog slut igår kväll.
Alltså hela fem dagar..... rekord !!

Jaja, skitsamma!

Idag har jag jobbat första dagen efter sjukskrivningen.
Vill ju inte påstå att det var en härlig känsla i handen direkt.
Gjorde faktiskt rätt ont o bultade i slutet! Men nu känns de inge :)
Måste ju börja å jobba nån gång också....
Läkaren sa ju att det kan ta tid så!

Näääe, nu ska jag göra lite skola.. kanske...

Hörs! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0