vilken dag....

NU så pustar jag ut!

Vilken dag det har varit!
Jag har gått på helspänn hela dagen med en klump i magen och väntat på ett besked!
Och det var bra!! Ingen är väl gladare än jag idag... eller jo, två finns det nog! ;)

Jag har jobbat 7-13.30!
Efter jobbet åkte jag direkt hem..
Fick nått ryck att jag skulle storstäda köket och det gjorde jag.
Torkade alla lådor/skåp ut och invändigt samt lister och sånt!
Känns så skönt efter...
Sen städade jag resten av huset.
Tvrummet mindre noga då det redan ser ut som ett bombnedslag av alla grejer!!
Det är grejer som ska in i rummet vi tapetserade, men först ska elen dras.
Sen ska tvrummet få sig en rejäl städning!
Blir liksom att man inte är lika noga där, när de inte är i sin ordning! är ni också så? :)

Mamma och pappa kom på kaffe efter.
Jag hade bett dom om att få låna dammsugaren då våran gått sönder, IGEN!
Snälla som dom är hade de köpt en... (pappa trodde min hade gått sönder totalt..) Men det hade dom ju inte behövt köpa- då de bara är munstycket som är trasigt och jag bara ska få fingrarna ur och gå och köpa ett!
Men tur att modern behöver en ny då, kan jag bara ha den här på lån tills jag som sagt fått fingrarna ur.
*Bästaste Mamma & Pappa*

Efter detta gjorde jag skolarbete x 2 .. aldrig att jag brukar göra de en fredag. menmen.
Det verkar vara så nu .. hehe. Latmask!
Inte riktigt klar men snart så!
Bara EN uppgift kvar sen samt prov på boken så är kursen klar.. "Gushelôv"
Sen är jag ledig tre veckor....

Mamma & Pappa var vovvesjuka och frågade om de inte kunde få ta dom med sig förut och ha dom där inatt.
De fick de givetvis, men så tomt det är! :( mina fisar!

Nej, dags att börja med maten!





Kommentarer
Postat av: Michelle & GirilZen

Hej, tyckte att jag kände igen dej!!!



Hoppas allt är bra :)

2012-02-04 @ 13:42:52
URL: http://HeHttp://MsDemoch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0