Trött

Fy!! Vad trött jag är, men nu är jobbhelgen till ända men jag avslutar inte där, avslutar på Torsdag!

De har gått i ett sen jag kom hem ifrån jobbet, började med morgondagens mat... Yepp, ni "hörde" rätt.
Hinner inte imorn!
Ska till öob på äventyr!! Haha!
Kan va skönt om maten är klar när man kommer hem :)
Gjorde iallafall en pastasallad - kyckling, bacon, parmesan, fetaost, tomater & vitlöks creme fraiche i .. Mumma!
Sen ut med hundarna, gick en promenad & så fick de leta köttbullar ;)
Sen började jag med dagens mat!
Kött i ugn m sambal oelek, soja, grädde & creme fraiche. Och så strips & vitlöksbröd till.
Så nu tänker jag inte laga någon ner mat idag....
Hade ju kökstur på jobbet också, haha.

Har varit en lugn helg..
Sara, Daniel, Emma & Drugge var här igår så vi såg på film och vräkte en massa onyttigheter...

Nu är de bara att vänta på Big Brother sen ska jag soooova.

Ne, nu orkar jag inte skriva mer. Bloggar ifrån mob ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha inget har hænt, jag tænkte ju sluta blogga men det givk ju inte speciellt bra haha måste verkligen få skriva av mig!



Såg att chevy fått en diagnos och håller tummarna før att hon blir bættre, hur mycket ska ni simma och gå på rehab nu? har hon ont?



2012-02-27 @ 10:54:19
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Naadwa the biiitch n

fin du är ! :)

2012-02-27 @ 11:20:12
URL: http://naadwa.blogg.se/
Postat av: LEJAMINE - Lina mitt i all drama

Man kan inte kolla på bilden utan att le!

2012-02-28 @ 01:10:01
URL: http://lejamine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0