Tjoho i Solá!

Har varit hos mormor nu.
Och så var mams & jag ute och gick med hundarna!
Jätte härligt med sol, men måste jag klaga lite så blåste det för jävligt!
Men det gör inget, solen är framme och man blir på bättre humör.. inte sant?

Har just bakat en rabarberpaj & en sockerkaka.
Sockerkaka är nått jag glömmer bort att baka?
Så enkelt & såå gott.

Nu sitter jag och väntar på att potatisen ska bli klar så jag kan göra mos.
Till det får det bli Laxfilé i ugn! Gott de..

Nope, ska passa på att hänga en tvätt.
Sen dra ett race med dammsugaren.
Skurade & Dammsög i Måndags, dammsög igår igen..
Och så ett varv idag med.. Det blir skitigt direkt ju!!
Dagens önskning; Självgående dammsugare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0