Piggelin

Môrrn Môrrn!
Jag känner mig ovanligt pigg, för en gångs skull.
Har varit lite trött på senaste tiden..
Men de senaste mornarna har jag vaknat innan klockan nio och hoppat upp!

Har börjat med skolarbete, men tar en liten paus!
Läser om demens som faktiskt är intressant.
Det är sista uppgiften jag gör i social omsorg nu, Hoppas jag!
På Fredag har vi prov, på hela boken. Jag undrar ja hur det kommer att gå.
I och med att på senaste tiden har det jag läst flugit ut lika fort som det kommit in...
Men de märks! :)
Sen är jag som sagt skolledig i tre veckor, då ska jag försöka jobba så mycket som möjligt!

Idag ska jag jobba! En kortis tur ~ 16-20.
Innan dess tror jag att Sara kommer på en kopp!

Nee, nu har jag väl tagit min paus?

Det är liiite svårt att få allt att gå ihop ibland tycker jag!
Men jag kanske inte kan planera! ;)
Jag får försöka bita ihop de sista terminerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0