mjaaaaa

Gudars, vad dåligt jag bloggar!
Men jag har väl inte haft tid, eller så har jag haft för mycke tid över? :p

I Helgen har jag jobbat & Micke har varit på rally.
Jobbade 13.30-20 ~ Fredag.
7-13.30 ~ Lördag.
och
16-20 ~ Söndag.
På Måndagen ringde dom ifrån jobbet och frågade om jag vill jobba extra, så vart en 13.30-21 tur.
Jag kan jobba mer extra nu då jag inte har skola på tre veckor, förhoppningsvis.
Men det känns mörkt att jag skulle ha klarat provet i fredags!

Just nu sitter jag och drömmer mig bort att jag är klar med skolan och har en *vanlig* lön igen. ;)
Halkade nämligen in på Living's sida (en inredningsbutik i Sunne) och vart fast i drömmarnas land.
Insåg att jag faktiskt ville ha det mesta! :S

Insåg också att vi kanske skulle ta och kolla över kökssoffan vi har, om den passar in i köket.
Vi har iallafall bestämt att den ska målas - Mörkare som köksmöblerna är eller vit.
Eller ja, vit är det nog bara jag som tänkt.... ;)
Så är det någon som har tråkigt om dagarna och tycker det är kul att måla så väntar den här *komsi komsi*
Som jag sagt förut - Måla = döden....?!

Ska strax göra mig iordning och slänga hundarna under armen och åka till mormor!
Mamma skulle dit så jag joinar och så ska vi gå med hundarna där.
Häääärligt väder idag ju!
Våren smyger sig på kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0