Måndagslyx

Sitter och vräääker finn crisp! mumsfillibabba!
Det är som med riskakor och chips, har man börjat äta är det svårt att sluta!
Men jag lär och sluta för jag ska strax börja med maten!
Idag lyxar vi till det med hemmagjord pizza! Va så längesen!
Måndagslyx helt enkelt!

Igår åt vi kinamat!
Det är 'Mickes matdag'! Söndagar...
Han har ju egentligen den lättaste dagen att laga mat på,
det brukar ju bli den klassiska söndagspizzan! ;)
Men det spelar inte mig nån roll.

Idag har jag fasen inte gjort mycket vettigt.
Började dagen med en lastbilstur till Torsby med Micke.
Vi skulle "bara" göra det & det.
Det vart längre tid än jag räknat med, inte så otippat kanske... men ändå ;)

Så när jag kom hem for jag in till apoteket & Ica.
Stackars Chevy har ont! Va och hämtade mer smärtstillande!
Får nog bli ett veterinärbesök!

ÅH, vad jag älskar "måndagsstädningen" !
Aaa, när den är klar alltså....
Städar alltid på måndagar (nästan) fråga mig inte varför?
Skönt med nystädat i veckans start kanske..
Och nej, det är inget städtvång jag har! Bara blir så!

Nej, ska kika lite vad vi har för uppgift i skolan nu .. sen göra mat.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0