Fördelen..

Fördelen med att vakna/bli väckt 08:28 är att man är klar med allt nu.
Dagen började med kaffe & slänga in en tvätt.
Sen en runda med hundarna, sen städade jag stôga.
Hoppade in i duschen, gjorde mig iordning!
Nu kokar jag potäter till gubben och väntar på att Sara ska komma på kaffe! :)

Jobb ikväll; 16-20. Stenrikt ;)
Men kan vara skönt ibland!

Funderar på om jag ställa ut två stolar så kan vi fika i solväggen?

Stackars lilla mamma, på Söndagen då det var så fint väder sa hon att hon gärna tog hundarna som igår.
Då var det blötsnö som kom ner och solen visade sig inte och idag är den framme igen!
hehe, jaja. men hon ska ha dom ifrån Torsdag-Söndag snart så då får vi hoppas att hon får massa med sol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0