Bra daaag!

Haft en underbart bra ledig dag!!
Dagen började med en tur till Sunne, tog en promenad med Elis (Chevy var med Micke på tur!), efter promenaden åkte vi till jobbet och hälsade på!
'Gamlingarna' brukar bli så glada när Elis eller Chevy kommer!
Eller ja- Djur eller barn överhuvudtaget!

Sen mötte jag upp sötaste Linnea vid pekås, vi skulle handla tillsammans!
Såå tråkigt att handla själv?!

Efter det åkte jag hem och tog ett varv med dammsugaren, bakade choklad/hallonmuffins och gick en promenad med vovvarna!

Sen väntade jag in finfrämmat- Bästaste Linda & Stina skulle komma på eftermiddagsfika! Alltid lika trevligt!

Efter att dom åkt började jag att rulla köttbullar!
Så dagens middag vart; Köttbullar, Potatis & Gräddsås! Mums!

Nu blir det slapp resten av kvällen! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en toppenbra eftermiddag, vännen min!! <3

2012-03-01 @ 08:13:06
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0