Stackars Micke...

Stackars Micke kom hem till en 'otacksam' fruga igår..
Kanske inte så kul efter att ha varit borta i 2 veckor.....
Men såhär vare;
När han kom hem kom han med en blombukett och jag säger direkt;
Jag: - Dom där har inte du köpt?!?
Micke: - Men det har jag väl?
Jag: - Jag tror dig inte!
Micke: - öööhm, nehej? men de är jag
Jag: - aaa, för sist det var blommor hemma så sa du att det var du fast du egentligen fått dom i din tur...
(av hans föräldrar då! ;], ingen beundrarinna... vad vi vet idag...........)

Sen skulle han iväg på ett lastbilsjobb & efter nån timme fick jag ett sms.
"Blommorna var faktiskt till dig, köpte dom i Charlottenberg".

Stackarn, vilken otacksam fruga jag är & bara för det sa han att jag inte skulle få fler blommor.
Jag trodde faktiskt att han hittat dom nånstans, typ nån som tappat dom eller nått....
Hahaha. Sô Sônn ôm kärn min!
 
Ps. Det är inte så illa som det låter, ok?! ds
 
 


Kommentarer
Postat av: therese

hahaha precis som mig då bara att micke hade faktiskt fått rosen han kom hem med av "arbeider partiet" som stod och delade ut gratis rosor…. så nu kommer jag ju precis som du aldrig tro att han köpt något han ger till mig =)

2012-08-30 @ 20:53:57
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0